hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| ستاد بازآفرینی شهری در تمام مناطق کرج راه‌اندازی می‌شود

البرز| ستاد بازآفرینی شهری در تمام مناطق کرج راه‌اندازی می‌شود

شهردار کرج با تأکید بر اینکه ستاد بازآفرینی شهری در تمام مناطق دهگانه کرج با هدف ارتقای کیفیت شهرنشینی، توجه به محلات کم برخوردار و احیای بافت‌های فرسوده راه‌اندازی خواهد شد، از بهره‌برداری این ستادها در دهه فجر امسال خبر داد.

 علی کمالی زاده، در جلسه پایش پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ که با حضور معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری در منطقه ٤ برگزار شد، گفت: مدیران تمام مناطق شهرداری بسترها و اقدامات لازم برای راه‌اندازی ستاد بازآفرینی شهری را فراهم کنند تا در دهه فجر امسال هر روز یک ستاد بازآفرینی در یک منطقه از شهر به بهره‌برداری برسد. او افزود: توجه به حوزه فرهنگی و اجتماعی و نیز مشارکت عمومی و مردمی یکی از جدی‌ترین موضوعات برنامه ملی بازآفرینی شهری محسوب می‌شود به‌طوری‌که رئیس‌جمهور برای حل این مسئله اعتبار ویژه‌ای را تخصیص داده است.

کمالی زاده با اشاره به اینکه اجرای برنامه بازآفرینی به‌صورت جدی در تمام محلات موردتوجه دست‌اندرکاران و تصمیم گیران قرار گیرد، بیان کرد: بر اساس نظر رئیس‌جمهور، اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری به این معنا است که دولت متوجه تبعات سنگین ناشی از زلزله‌، مشکلات ساکنان بافت‌های فرسوده و مناطق محروم شده است. شهردار کرج با تأکید بر اجرای عملیات لکه‌گیری مکانیزه آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح شهر تصریح کرد: در حال حاضر اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در بیشتر مناطق به‌صورت دستی صورت می‌گیرد که توصیه می‌شود لکه‌گیری‌ها به‌صورت مکانیزه انجام شود. کمالی زاده گفت: با استفاده از این شیوه به‌جای روش دستی و سنتی، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و نیروی انسانی، می‌توانیم شاهد کاهش آسیب‌پذیری و افزایش طول عمر ترمیم‌های آسفالت معابر که در اثر شرایط جوی و تردد وسایل نقلیه سنگین تخریب‌شده باشیم. او افزود: مطابق قانون شــهرداری‌ها ازجمله وظایف شــهرداری احداث راه‌ها، شوارع و پارک‌های عمومی است که در بسیاری موارد انجام این وظایف مستلزم دسترسی شهرداری به املاک، اراضی یا اعیان و بناهای است که در مسیر اجرای طرح قرار دارد. شهردار کرج ضمن تقدیر و تشکر از شهردار منطقه ٤ در جذب بودجه و اقدامات انجام‌شده در منطقه اضافه کرد: با توجه به گستردگی منطقه و نیاز شهروندان به زمین‌بازی توصیه می‌شود در اسرع وقت طراحی و ساخت یک استادیوم کوچک در منطقه مهرشهر با طراحی چمن مصنوعی در دستور کار مدیر این منطقه قرار گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد